قالب وبلاگ


من توركم ، آذری یوخ
Vətən Anadır ANA çağırır bizi 
نظر سنجی
تورك ديلينده مدرسه لازيمدير؟




 

1-      با مطالعه تاریخ غرب آزربایجان و شهری كه در آن ساكن هستید، از تاریخ پنهان جنایات تروریست آگاه شوید.

2-      با پیگیری اخبار منطقه ( سایت های اینترنتی، رادیو ها ، مجلات و...) از فعالیت های منطقه ای و بین المللی گروه های تروریستی آگاه شوید.

3-      شنیده ها و یافته های تاریخی خود را در زمینه جنایات تروریست ها در غرب آزربایجان وسایر مناطق آزربایجان را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید.

4-       در مدارس و دانشگاه دوستان خود را از تاریخ دردناك جنایات تروریست آگاه ساخته و آنها را برای مطالعه تاریخ غرب آزربایجان ترغیب كنید.

5-       در دانشگاهی كه تحصیل می كنید، فعالیت عناصر دانشجویی وابسته به گروه های تروریستی را به دقت مطالعه و به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال كنید.

6-       از فروختن و اجاره دادن منزل، باغ و ملك خود به مهاجرین مطلقا خوداری كنید.

7-      با آگاهی دادن به صاحبان بنگاه های معاملاتی و مشاورین املاك محله خود، آنها را از توطئه های گروه های تروریستی در خرید زمین های غرب آزربایجان آگاه سازید.

8-      تا آنجا كه می توانید به هر طرق ممكن از خرید و ساكن شدن مهاجرین در محلات و روستاهای خود جلو گیری كنید.

9-      تا می توانید از معامله با مهاجرین خودداری كنید.

10-   از بردن كارگران مهاجر به كارهای ساختمانی و غیره خود داری كنید.

11-    از صاحبان صنایع، دامداری ها، مرغ داری ها و باغات بخواهید كه از به كار گیری و اسكان مهاجرین خود داری نموده و آنها را از مضرات این عمل آگاه سازید.

12-   خبر فعالیت های اقتصادی نامشروع مانند قاچاق مواد مخدر، قاچاق اسلحه، قاچاقاق انسان، ایجاد مراكز فحشا و... كه توسط گروه های تروریست هدایت می شوند را به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال دارید.

13-   خبر فعالیت مراكز پول شویی و عناصر سرمایه دار حامی گروه های تروریستی را به با ذكر نوع فعالیت های آنها به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال دارید.

14-   فعالیت های نژاد پرستانه برخی از حامیان گروه های تروریستی را كه در اداره جات و مراكز مالی نفوذ كرده و بستر مهاجرت ها را فراهم می سازند افشا و یا به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال كنید.

15-   بیانیه ها و نشریات و سی دی های كیمته مردمی دفاع از غرب آزربایجان را جهت آگاهی دادن به عموم مردم تكثیر و در بین مردم پخش كنید.

16-    مقالات،تحقیقات و تحلیل های خود را در مورد فعالیت عناصر گروه های تروریستی را در هر زمینه ای به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال كنید.

17-   از فعالیت مراكز وابسته به گروه های تروریستی در سطح شهرهای آزربایجان عكس و فیلم تهیه نموده و به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال كنید.

18-   اسامی و آدرس افراد مرتبط با گروه های تروریستی را به صورت دقیق و نوع فعالیت آن را به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال كنید.

19-   اگر در محله و یا روستایی كه در آن ساكن هستید، مهاجرین ساكن هستند مواظب رفت آمد عناصر مشكوك وابسته به گروه های تروریستی به آنجا باشید.

20-    اگر در محله و یا روستایی كه در آن ساكن هستید رفت آمد مشكوك عناصر وابسته به گروه های تروریستی را مشاهد نموده اید و یا از نوع فعالیت آنها ( قاچاق انسان، قاچاق فحشا، خانه فساد، انباشت سلاح ویا مهمات و...) آگاهی دارید به دلیل روحیه تروریستی و مسلح بودن آنها، مطلقا از درگیری با آنها خود داری كرده و مراتب را به نیروهای امنیتی و انتظامی اطلاع دهید.

21-    اگر فردی تورك نظامی و یا عضو نیروهای انتظامی ، بسیج و سپاه پاسداران هستید، مسئولیت شما در دفاع از سرزمین مادری تان دو چندان شده و حمایت نیروهای مردمی را در مقابله با گروه های تروریستی در كنار خود ببیند و با نیروهای مردمی با احترام رفتار كنید.

22-    در تشیع جنازه و مراسم های قربانیان و سربازان و افسران توركی كه به دست گروه های تروریستی به شهادت می رسند شركت كنید.

23-   در صورت امكان در تشیع جنازه شهدا و قربانیان گروه های تروریستی با نصب پلاكارد و پارچه نوشته ها به زبان توركی با خانواده های تورك این شهیدان همدردی كنید.

24-   در صورت امكان در تشیع جنازه شهدا و قربانیان گروه های تروریستی شعار هایی به مانند:اولوم اولسون تروریسمه، شهیدلر اولمز وطن بولونمز، شهیدلر اولمز آزربایجان بولونمز، تورپاقدان پای اولماز، اولوم پ كا كا یا اؤلوم پژاكا و... سردهید.

24-    نام و آدرس و در صورت امكان عكس شهدا و قربانیان تروریسم را به كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان ارسال دارید.

25-    با احترام به مجروحان و خانواده شهدا و قربانیان تروریسم حمایت های معنوی خود را از مادران،پدران،همسران و فرزندان آنها قطع نكنید.

هموطن تورك:

تروریسم با اقدامات ضد انسانی و خونریزی، صلح و آرامش بین ملت ها را نابود می كند. بدون تروریسم در غرب آزربایجان فرزندان آزربایجان در سرزمین های تاریخی خود شاهد تكرار جنایات ها و خون ریزی ها نخواهد شد.

كمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان

باتكثیر و پخش این اعلامیه در جبهه مبارزه ملی با تروریسم در غرب آزربایجان شركت كنید.

قایناق:http://sulduz020.arzublog.com/




بؤلوم لر: یولداشلار، 
[ چهارشنبه 14 فروردین 1392 ] [ 12:29 ] [ ماحمود دالغا ]
Baxışlar 0
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

بلاقا گؤره


چیراق یاندیر،اوجاق قور
كور یوخودان بیرجه دور
قوی امه یین داغیتسین
یوردوموزا قیزیل نور .
حبیب ساهر
سایغاج سایت
بازديدهاي بو گون : نفر
بازديدهاي ديروز : نفر
كل بازديدها : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
ایندی بلاق دا : نفر
باخیش لار : عدد
كل مطالب : عدد
یئنیله مه چاغی :

YAŞASIN AZƏRBAYCAN YAŞASIN AZƏRBAYCAN

حامیان محیط زیست آذربایجان

Qanlı tarix
Dağlıq Qarabağ (1988-1993)
Xankəndi (18.09.1988)
Əskəran (19.10.1991)
Hadrut (19.11.1991)
Xocalı (26.02.1992)
Şuşa (08.05.1992)
Laçın (17.05.1992)
Xocavənd (02.10.1992)
Kəlbəcər (3-4.04.1993)
Ağdərə (07.07.1993)
Ağdam (23.07.1993)
Cəbrayıl (23.08.1993)
Füzuli (23.08.1993)
Qubadlı (31.08.1993)
Zəngilan (30.10.1993)
*** Azərbaycan ***

وبسایت خبری تحلیلی دورنا نیوز آذربایجان غربی